• main

    Think like your customer

 

different3

Maak het verschil!

De wereld verandert sneller en drastischer dan ooit. Dus is het zaak om producten en diensten aan te bieden die passen bij wat uw klanten van nu wensen.

 

In een onderzoek van Forrester Research zegt 98% van de bedrijven dat ze het erg belangrijk vinden om goed zicht op hun klanten te hebben. Maar datzelfde onderzoek geeft ook aan dat slechts 5% van de grote bedrijven écht een scherp beeld heeft van hun klanten en wat zij wensen.

 

Daar ligt dus de sleutel naar succes. Kruip in de huid van de klant en ontwikkel producten en diensten die daar optimaal bij aansluiten. Die onderscheidend zijn. En die ook als zodanig worden ervaren door uw klant. Marketing is hierbij het sleutelwoord. Groenewegen Marketing helpt organisaties om klantgerichter te denken én te doen. Kortom, we helpen u verder te groeien.

 

 

 

 

 

 

Wat Groenewegen Marketing bijzonder maakt

Wij hebben veel ervaring in zowel B2B als B2C projecten. Niet alleen in Nederland, maar door heel Europa. Via uiteenlopende projecten in binnen- en buitenland werd een schat aan ervaring verzameld. En in het kielzog daarvan werd ook nog eens een sterk netwerk van specialisten in heel Europa opgebouwd. Of het nu gaat om een shoppermarketeer in Engeland of een PR-bureau in Polen, ze zitten in ons netwerk.

 

Wat Groenewegen Marketing ook bijzonder maakt is de specifieke kennis over het gedrag van de consument op de winkelvloer. Een ijzersterke binnenkomer, want 80% van alle aankoopbeslissingen vindt nu eenmaal pas op de winkelvloer plaats.

 


customerService2

 

 

 

 

 

 

Strategy2

De diensten die Groenewegen Marketing aanbiedt

Ervaring leert dat veel diensten maatwerk zijn. Bij ons staat de klant dan ook centraal. Het is dan ook onmogelijk om een standaard dienstenpakket te formuleren. Veel liever kijken we samen met u geheel vrijblijvend welke mogelijkheden er zijn en welke vorm van dienstverlening het beste bij uw bedrijf aansluit. Dit kan variëren van het incidenteel fungeren van sparringspartner/adviseur, het uitvoeren van specifieke projecten tot het vervullen van interim-management trajecten. En als we niks voor u kunnen betekenen zeggen we dat ook.

‘Think like your customer’

‘Think like your customer’ is ons motto. Bedrijven die denken als hun klant zijn niet voor niets de meest succesvolle.

 

Natuurlijk kent niemand uw producten en diensten beter dan uzelf. Maar vaak is er nog het nodige te winnen door nog meer vanuit uw (potentiële) klant te denken. Groenewegen Marketing helpt u deze slag te maken. Denk daarbij aan de volgende marketingactiviteiten:

  • ontwikkelen van een goed klantinzicht (wat koopt de klant? en hoe vergroot je het eigen inzicht hierin?)
  • ontwikkelen van (marketing)strategie voor uw bedrijf of product
  • verankeren van marketing in uw organisatie (verscherpen van de klantfocus)
  • eenduidigheid brengen in uw communicatiemiddelen en deze nadrukkelijker op uw klant afstemmen
  • …en verder alles op marketingvlak waarmee we uw bedrijf en producten nog nadrukkelijker op de kaart kunnen zetten

 

 

 

 

 

 

Werkwijze

Hoewel Groenewegen Marketing een brede expertise in huis heeft, en veel projecten van begin tot eind zelfstandig voor u kan realiseren, kan het soms nodig zijn om andere partijen aan te haken. Maar uiteraard maken we projecten niet groter dan nodig is. Wij beschikken over een groot netwerk van specialisten in binnen- en buitenland die wij desgewenst kunnen inzetten. Geen logge projectorganisatie dus maar alleen inzet van die specialisten die ook daadwerkelijk iets toevoegen aan het project. Dit alles met het doel om uiteindelijk voor u het beste resultaat op te leveren.

werkwijze

 

 

 

 

 

 

Jeroen1


Snel en gemakkelijk

Wilt u weten hoe u uw organisatie en producten nog beter kunt laten aansluiten op uw klant of heeft u andere ondersteuning nodig? Wij komen graag vrijblijvend bij u langs om te kijken wat we voor uw bedrijf kunnen betekenen. Ik ben te bereiken via 06 53235092.

 

Mijn naam is Jeroen Groenewegen. Na mijn studie Commerciële Economie aan de Haagse Hogeschool en Bedrijfskunde (Marketing Management) aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam heb ik internationale marketingfuncties bij verschillende organisaties vervuld.

 

De laatste jaren reisde ik voor de sierteeltsector (Bloemenbureau Holland) door Europa om in tal van landen de Nederlandse bloemen en planten een top of mind positie te geven bij zowel de detailhandel als de consument.

 

De schakels in de keten (productie, groothandel, detailhandel) ken ik en ik weet hoe met ze om te gaan. En ook online marketing is bekend terrein voor mij. Ik was verantwoordelijk voor de bouw van retailplatform op internet waarbij momenteel duizenden retailers zijn aangesloten.

 

Mijn voornaamste les?: “Het allerbelangrijkste is om vanuit de klant/shopper te denken en te opereren. Daar liggen nog enorme kansen voor het bedrijfsleven. Wie kan denken zoals zijn klant denkt, heeft de toekomst!”

 

 

 

 

 

 

Contact

Jeroen Groenewegen
jeroen@gwmarketing.nl

KvK:59551402
Algemene voorwaarden